Administratorem Danych Osobowych Klientów Sklepu internetowego jest Jacek Nowicki prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Jacek Nowicki “EXACT” Firma, ul. Franciszka Ratajczaka 42/27, 61-816 Poznań, NIP: 7780110362, REGON: 300451101 (dalej jako „Administrator”).
Z Administratorem można skontaktować się poprzez adres e-mail: sklep@kraina-dekoracji.pl lub pisemnie na adres: Jacek Nowicki “EXACT” Firma, ul. Sułowska 9, 60-439 Poznań.
Dane osobowe Klientów będą przetwarzane w następujących celach:
- prowadzenie konta Klienta w Sklepie internetowym (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- realizacja zamówień w Sklepie internetowym (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- marketing bezpośredni własnych usług i produktów będący prawnie uzasadnionym interesem Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- udzielenie odpowiedzi na wiadomość przesłaną poprzez formularz kontaktowy (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
- realizacja procesu reklamacji lub odstąpienia od umowy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
- prowadzenie usługi newslettera (art. 6 ust. 1 pkt a) RODO),
- badań analitycznych, polegających w szczególności na badaniu i analizie ruchu na naszej stronie internetowej w celu prowadzenia statystyk, który jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- archiwalnych (dowodowych) na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, który jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będących realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Dane Klientów będą przechowywane przez następujący okres:
- dane dotyczące prowadzenia konta Klienta – przez okres jego utrzymywania w Sklepie internetowym i nie dłużej niż do momentu zgłoszenia przez Klienta żądania jego usunięcia,
- dane związane z realizacją zamówień – przez okres 5 lat od zakończenia roku w którym dokonano sprzedaży, chyba, że dalsze ich przechowywanie uzasadnione jest terminem przedawnienia roszczeń,
- dane związane z realizacją działań marketingowych – do momentu zgłoszenia sprzeciwu,
- dane związane z udzieleniem odpowiedzi na zapytanie – do momentu wycofania udzielonej zgody, chyba że dalsze przechowywanie danych uzasadnione jest nadrzędnym interesem Administratora, w postaci np. obrony przed ewentualnymi roszczeniami.
- dane związane z realizacją procesu reklamacji lub odstąpienia od umowy – przez okres 5 lat od zakończenia roku w którym rozpatrzono reklamację lub odstąpiono od umowy,
- prowadzenie usługi newslettera – do momentu zrezygnowania z subskrypcji newslettera.
- prowadzenie statystyk – do momentu zgłoszenia sprzeciwu, nie dłużej jednak niż przez okres 50 miesięcy od czasu ostatniej aktywności Klienta na stronie internetowej
- cele archiwalne – przez okres niezbędny do realizacji tego celu,
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – przez okres niezbędny do realizacji tego celu.
Administrator zbiera, przetwarza i przechowuje następujące dane Klientów:
- w związku z założeniem konta Klienta: adres e-mail, imię i nazwisko, adres, telefon, a w przypadku przedsiębiorców również NIP i nazwę firmy;
- w związku ze złożeniem zamówienia: adres e-mail, imię i nazwisko, adres, telefon, a w przypadku przedsiębiorców również NIP i nazwę firmy;
- w związku z przesłaniem wiadomości za pośrednictwem formularza kontaktowego: adres e-mail, imię i nazwisko oraz numer telefonu;
- w związku z subskrypcją newslettera: adres e-mail;
Podczas korzystania ze Sklepu internetowego Administrator zbiera i gromadzi w sposób automatyczny informacje takie jak: adres IP, adres URL żądania, identyfikator urządzenia, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, typ przeglądarki, język przeglądarki, data i godzina korzystania z serwisu, rozdzielczość ekranu, typ i wersja systemu operacyjnego, a także inne tego typu informacje.